Thursday, July 16, 2009

*Singgahsana Mereka*

Bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillah, pd 12 Julai 2009, kami (Kelab PRS) adakan lawatan ke rumah anak yatim di Rawang. Semua aktiviti berjalan dgn lancar.. Walaupun, adik2 di sana agak malu ketika permulaan program.. hehe.. tgk tu, semangat mereka pakai baju melayu, mcm hari raya pula :)





ok, ana xde masa nk main2 dgn mereka., hum, ade kerja nk dibuat~ MaSak!! kami ke kedai untk beli barang2 dapur.. jngan terkejut, kat sne mcm duk kat arab saudi zaman dulu, semua orang kat sekitar rumah kedai stuh,yg perempuan pakai tudung labuh dan baju kurung or jubah, yang lelaki pakai kopiah n baju melayu., even org kedai pun. *suka bangat mlihat kesopanan org2 kt situh~

semua barang2 dapur disimpan di sini,.


ok, ayam digoreng nak masak kicap~


eating time~!

baiklah, ini baju adik2 kita ni di bilik atas.,


*ada seorang pakcik muka arab skit tuh, dielah ayah kami di sini*

comel2 mereka ni, yg paling ramah sekali, ezat~! fuh, siap duk atas riba lg.. yg paling comel, syakirin~! huhu,. rindu sama mereka.

Baiklah, maaf jika terlalu ringkas. Insya Allah, akan ditambah lagi gambar, sila2lah nantikan.. :P

Salam ^_^

6 comments:

Ahmad Arif :) said...

haha , rugi tak pergi ohh . rasa rugi sangat pulak ,
nak rasa jugak beramah dengan anak anak kecil :)

Nurina Syazana said...

fatmah... hahaha kak long nie... msk2.... ana men ngan bebudak uh... sonok.... keh3

TheScDaie™ said...

ceh....sibuk sbb kena masak, mmg pun. Ana akui memang izzat tu paling peramah.
Ana bersyukur ana dapat pergi, gembirakan hati anak-anak yatim.

MiZuHaShI kUnIUmI.. said...

haha, org tuh teerpperap kat dlm umah jea, kiteorg nie, siap kena baling ngan tepuung lagi, tp, dier yg menggolekkan tepung dgn ayam owh, x aci! but, ana x kena pown tepung tuh, haha,

sumer pakat izzat jea, but, 4 me, SAIH best~!! haha, :P

shishi said...

haha..nuna..bez lagi masak!
btol x fatmah..
sifu kami semuanya peramah..
haha..terasa sangat bahagia...
tapi an diorg tu tanye skali je name kite..tapi ingat sampai ke balik..ntah2 sampai skarang pon diorang ingat ka kite..hehe..mne tau..
haha..tapi satu je ana terkejut.ape yang anti tulis uh.
yang diorg paki tutup aurat.
memang first time ana tgk pekerja pakai camtuh.
hehe..
ikhwan lagi comella!!!
huhu...
jangan marah ek..ape2 pergi sana memang best!

TakdirHati said...

taklaa ! SAIH lagi comel .. kan 'azzun ? haha , best kan ? jom pergi lagi ...

Anugerah Abang-abang yang bebas TEPUNG ialah ...


...






'Ammar dan 'Azzun (Mu'az) .. haha . kami berduet. tidak disaluti tepung .. huhu.